Kijkje in de klas

Benieuwd wat we zoals doen op de Musselhorst
Voorleeswedstrijd

Afgelopen dinsdag was Tara uit groep 8 er helemaal klaar voor. Na een aantal weken flink geoefend te hebben, heeft ze onze school goed op de kaart gezet in de bibliotheek in Stadskanaal. Hier vindt namelijk de ronde voor de beste voorlezer van de gemeente Stadskanaal plaats. Tara las voor uit het boek ‘De grijze jager’. Ze heeft helaas niet gewonnen, maar volgens ons was ze een goeie tweede. Goed gedaan Tara!

Papiercontainer

Week: 49. Deze gehele week staat de papiercontainer weer bij school.

Pieten in school

Aandacht voor het volgende:

We kregen melding van de alarmcentrale dat er Pieten in school gesignaleerd zijn. We hopen dat ze niet teveel rommel gemaakt hebben zoals andere jaren.

(Wilt u dit ook delen met uw kind(eren)

Lampionnen avond

Er hing deze avond een gezellige sfeer in onze school. Heerlijke tijd met alle lichtjes binnen.

Papiercontainer week 45

De papiercontainer staat deze week weer bij school. Hij staat er tot en met vrijdag.

Sport- en speldag 20 oktober 2023

Volgende week vrijdag, 20 oktober 2023, vindt voor de 36e keer de sport- en speldag plaats. Het oude concept maar met twee wijzigingen. Een; voortaan wordt de sport- en speldag gehouden op de vrijdag voor de herfstvakantie. Tweede wijziging; de sport- en speldag is onderdeel van een gewone lesdag. Wanneer de leerlingen niet in de sporthal zijn om te bewegen, zijn ze op school.

De groepen 1-2-3 beginnen 's ochtends van 08.30 uur tot 09.50 uur.

Daarna zijn de groepen 4-5-6 aan de beurt, van 10.20 uur tot 11.40 uur.

En tenslotte de groepen 7-8, van 12.40 uur tot 14.10 uur.

De leerlingen kunnen in hun normale gymkleding en-schoenen meedoen aan deze sport- en speldag.

Het kan zijn dat de leerkracht van uw kind nog hulp nodig heeft voor die dag.

Vraag gerust, alvast bedankt.

Uiteraard is het ook weer toegestaan om te kijken vanaf de tribune.

Meester Eddy

papiercontainer

Dag allen,

De papiercontainer staat weer bij school. Hij staat er de gehele week.

Groet team obs de Musselhorst

Papiercontainer

Beste allen,

Volgende week maandag staat de papiercontainer weer bij school. Dit jaar komt hij vaker bij school te staan, 4 wekelijks i.p.v. 5 wekelijks. Ook blijft de container nu een volledige week staan, van maandag t/m vrijdag. In de bijlage vindt u de data van het gehele schooljaar.

Met vriendelijke groet,

Nicole Scheepstra